Obserwatorzy

środa, 19 stycznia 2011

SPOKO CREW !

Jak do tej pory nie rozpisywałam się na tym blogu. Teraz też nie mam zamiaru, ale stwierdziłam , że postaram się trochę przybliżyć "wam" ( jak na razie mój blog czyta chyba jedna osoba :P ) moją osobę. Otóż kocham swoją rodzinę, modę, dobrze zjeść ale kocham także tańczyć i ludzi, z którymi tańczę . Taniec zajmuje w moim życiu dużą rolę. Tańczę już 12lat i głównie to pochłania większość mojego czasu. Tańczę w formacji "SPOKO" ze STUDIA TAŃCA TRANS. Jesteśmy świrniętą ekipą i żyć bez siebie nie możemy :D Wrzucam kilka filmików z naszych turniejów żebyście wiedzieli o czym piszę,  miłego oglądania! A tak na marginesie zaczął się nowy sezon taneczny i trzeba znowu wymyślić nowe stroje, czas poszukać inspiracji ;)









SPOKO CREW

3 komentarze:

  1. powiedz mi błagam czym pielęgnujesz te cudowne włosy? ile czasu je hodowałaś do takielując długości i co jaki czas je podcinasz? i jesteś naprawdę śliczną dziewczyną nie mam konta ale będę zaglądać stylizacje są świetne! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zgranie świetna ekipa też tak chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie ;) Jeśli chodzi o włosy to aż tak świetne nie są, trochę rozdwojonych końcówek się znajdzie ;) Podcinam je średnio co 3 miesiące ale inwestuje w pielęgnacje i kupuje szampony, odżywki i maski Loreal Professional albo Matrix.

    OdpowiedzUsuń