Obserwatorzy

piątek, 21 stycznia 2011

My Clock Was Already Ticking

Ostatnio moim ulubionym miejscem stał się strych mojej koleżanki. A obok jej domu znajdują się przepiękne ruiny zamku .Dobre miejsce na przemyślenia i wyciszenie się ;) Tak też spędziłam swoje pół dnia, nad rozważaniami nad swoją egzystencją i jej sensem. Chociaż sądzę, że mogłam lepiej wykorzystać swój cenny czas, np zrobić rundkę po lumpeksach ;) Ostatnio mam dobrą passę i wynajduję same skarby! W poniższym stroju akurat z lumpeksu pochodzi plecak, czapka i pasek ale niebawem zaprezentuję wszystkie swoje najlepsze zdobycze :)








Sweter-H&M
Spódnica-Stradivarius
Bluzka-H&M
Czapka-Second hand
Pasek-Second hand
Plecak-Second hand
Zegarek-Promod
Bransoletki- mix Stradivarius i H&M
Buty-allegro

2 komentarze:

  1. piękna biżuteria, set również bezbłędny! również poobserwuję z natchnieniem Twój bloga :)

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne bransoletki :)
    Zdjęcia również bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń