Obserwatorzy

środa, 26 stycznia 2011

Inspieracje

Wrzucam parę fotek , znalezionych przeze mnie gdzieś w sieci .Styl, który najbardziej mi się podoba i najbardziej inspiruje.

A tak z innej beczki, niedługo a właściwie pod koniec lutego ze swoją ekipą "SPOKO" robimy sesję zdjęciową. Czas poszukać już jakiś ciuchów, dobrać make up i fryzury. No ale jak wiadomo najważniejszy jest pomysł. Może wy macie jakieś pomysły na fajną, zwariowaną sesję zdjęciową?

zdjęcia pochodzą ze stron:
http://thecobrasnake.com/partyphotos.html
http://weheartit.com/ 














5 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że zdjęcia są całkiem oryginalne (jak dla mnie bynajmniej...). Każdy ma własny styl, ale ten który prezentujesz na ostatnio dodanych zdjęciach inspiruje mnie do tego, aby pomyśleć chwilę nad tym co na siebie zakładam :) Chociaż ja zdecydowanie odbiegam od tego, co wydaje się Tobie tak bliskie:) Podobają mi się Twoje zdjęcia, ale chyba te z Tobą w roli głównej bardziej, bo są bardziej rzeczywiste i realne niż te zachodnioeuropejskie komercjalne dzieła ;)

    pozdrawiam
    Piotr

    ps. nie jesteś jedyna, która czyta swojego bloga, ja jestem drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow,ale czadowe foty wynalazłas, genialne sa te zdjecia :D

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie! Cieszę się, że ktoś ogląda wrzucane przeze mnie fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chłopaków w rurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. rockowe inspiracje i moj ulubiony the kills :)

    bede tu zagladac,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń